Door feestdagen of de jaarovergang kunnen de levertijden die genoteerd staan op de webshop wat afwijken van de werkelijke levertijd. Gelieve daar rekening mee te houden.
Wij doen altijd ons best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Kleinere pakketten worden aangeboden door een pakketdienst. Voor leveringen die niet via een pakketdienst gaan, nemen we altijd eerst via email of telefoon contact op om een afleverafspraak te maken. De bestelling wordt doorgaans geleverd binnen de tijd die aangeduid staat bij het product.
Vier Seizoenen Buiten werkt bijna uitsluitend met dropshipment, de toekomst in E-commerce. Bestellingen worden rechtstreeks van de producent naar de eindconsument verstuurd. Het biedt heel wat voordelen:
- Geen overbodige verzendroutes
- Directe en snelle levering naar de eindconsument
- Kleine ecologische voetafdruk
- Reduceren van de files
- Minder stockageruimte
- Sterke reductie van de 'Supply chain'
- Minder kans op beschadiging van de goederen
Toch beschadiging?
Als de levering niet in overeenstemming is met de bestelling van de koper, dienen de klachten binnen 7 dagen na de bestelling te worden geadresseerd. In geval van verborgen gebreken, binnen een periode van 7 dagen na ontdekking van de fout. In deze schriftelijke communicatie moet de koper de schade beschrijven en een schadebewijs via foto verstrekken. Dit kan verstuurd worden naar info@vierseizoenenbuiten.be.
Vragen of opmerkingen?
Heb je feedback of vragen? Neem contact met ons op via info@vierseizoenenbuiten.be, we helpen je graag!